Klagevejledning

Hos Klokkerholm Vandværk lægger vi stor vægt på en åben og konstruktiv dialog med vores forbrugere. Mange spørgsmål og uenigheder kan ofte afklares direkte i samarbejde med os – til gavn for både dig som forbruger og vandværket, da det sparer tid, bekymringer og udgifter.


Mæglingsteamet for Forbrugerklager

Som forbruger kan du indbringe en klage til Mæglingsteamet for Forbrugerklager under Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

  • Det koster 100 kr. at indgive en klage til mæglingsteamet.
  • Gebyret dækker behandlingen og bliver ikke tilbagebetalt.

Forbrugerklagenævnet

Hvis der ikke opnås en løsning gennem mægling, kan sagen videreføres til Forbrugerklagenævnet.

  • Her er gebyret 400 kr., som tilbagebetales, hvis du får medhold i klagen eller hvis nævnet afviser sagen.


Øvrige regler

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen fastsætter beløbsmæssige grænser for, hvornår en sag kan indbringes. Disse kan du læse mere om, ligesom du finder den fulde vejledning på: www.forbrug.dk


SPØRGSMÅL?

Du er altid velkommen til at benytte formularen herunder og så vender vi tilbage med første ledige medarbejder. Typisk indenfor 24 timer på hverdage.